Loyalitet og løftede pegefingre - tak for jeres svar!
Byens Egen Butik har spurgt vores kunder, og ikke mindre 162 har svaret på vores kundetilfredshedsundersøgelse.
Ud over svarene i spørgeskemaet gav ca. 90 % personlige kommentarer og konkrete forslag, som er meget vigtige for os, når vi skal blive bedre.
Vi kan blive bedre
Og det vil vi super gerne! Vores score er desværre en lille smule lavere end for et år siden. Vi scorer i gennemsnit 6 points mindre på en skala fra 0-100. Det er ikke så meget, men vi ønsker jo at forbedre os år for år, så selv en lille nedgang er ærgerlig.
Vi scorer nu 47, hvilket er en del højere end gennemsnittet for alle butikker i Dagli´Brugsen kæden, som er 37.
Højdespringerne og bundskraberne
Mest kritisk har I været over for kvaliteten på vores bagerbrød, vores samlede udvalg af varer og vores frugt og grønt. Der kan være mange årsager til disse tilbagemeldinger, men vi tager kritikken alvorligt og arbejder nu for at forbedre os.
I den anden ende scorer vinudvalg, stemning i butikken/personalet og lokale initiativer højt, og også en ”loyalitetsfaktor”, som hvorvidt man vil anbefale butikken til andre kommer godt ud – 71 point mod 72 sidste år. Det er vi naturligvis glade for, og det er i øvrigt langt over landsgennemsnittet i Dagli’Brugsen kæden, som er 39. Næste år håber vi på fremgang også på dette punkt!
Tak for jeres hjælp - vi bruger den
De mange tal og kommentarer bruger bestyrelsen og Henrik naturligvis med det samme, og vi vil også fortælle mere detaljeret om resultatet og kommentarerne.
Endnu en gang tak til de mange, der deltog i undersøgelsen!