Generalforsamling 2021 i Dagli'Brugsen Gl. Rye

Vi indkalder til generalforsamling d. 22. april kl. 19.30. Som følge af Corona restriktionerne kan vi desværre ikke holde mødet fysisk og det gennemføres i stedet digitalt. Praktiske detaljer udsendes senere på Facebook, hjemmeside og skærmene i butikken.

Generalforsamling.jpg

1. Valg af dirigent og stemmetæller
  2. Bestyrelsens beretning og orientering om fremtidsplaner
  3. Godkendelse af årsrapport, herunder bestyrelsens meddelelse om årets resultatdisponering
  4. Forslag fra bestyrelsen
  6. Valg af medlemmer til bestyrelsen og suppleanter
    1. På valg som bestyrelsesmedlemmer:
      1. Søren Glasius (modtager genvalg)
      2. Stig Autzen (modtager ikke genvalg)
      3. Annette Egelund Kristensen stiller op som kandidat
    2. På valg som suppleanter
      1. Anna Poulsen (modtager genvalg)
      2. Annette Egelund Kristensen (modtager ikke genvalg)
      3. Anders Foss stiller op som kandidat

Bemærk venligst

• Medlemmer: Alle er velkomne, men det er udelukkende medlemmer af Gl. Rye Brugsforening, som har stemmeret og er valgbare.
  • Sådan bliver du medlem: Henvend dig i butikken, eller gå ind på http://tilmeld.coop.dk. Endvidere kan du nemt under ”Indstillinger” i din Coop App skifte til at blive medlem i Gl. Rye Brugsforening, såfremt du er medlem andetsteds.
  • Forslag: Såfremt du har forslag til behandling på generalforsamlingen skal disse afleveres senest 14 dage før mødet til bestyrelsesformanden på ejnarJakobsen@outlook.com. Såfremt du har forslag om kandidater til bestyrelsesmedlemmer eller suppleanter, beder vi også om, at disse afleveres til formanden senest 14 dage før generalforsamlingen.

Bestyrelsen i Gl. Rye Brugsforening

Serie 2-1 (1).jpg

Byens Egen Butik har holdt generalforsamling

I går holdt vi generalforsamling online. Der var 7 deltagere ud over bestyrelsen selv, og det er sikkert ikke helt skidt for en online generalforsamling.

Serie 2-4.jpg

:

Brugsforeningen i Gl. Rye: Still going strong!

På generalforsamlingen i Gl. Rye Brugsforening d. 27. august kunne formand og uddeler berette om fortsat vækst og mange nye initiativer, men også om betydelige udfordringer.

Åbningsfest 11-5-2017.jpg

Kundetilfredsheden er blandt de bedste 10 % i landet

Igen har Byens Egen Butik fået flotte evalueringer fra vores kunder i COOPs seneste kundetilfredshedsundersøgelse i oktober 2018. Faktisk ligger vi blandt de bedste 10 % i hele landet.

henrik uddeler.jpg

:

Rigtig god start på 2018 - og nu har vi brug for jer i slutspurten!

Læs om første halvår, der gik forrygende - og andet halvår, der er startet lidt sløjt. Om at medarbejderne og bestyrelsen er trukket i arbejdstøjet, men også rigtig gerne vil have, at I, kære medlemmer, i videst muligt omfang gør jeres daglige indkøb i Byens Egen Butik.

lokalavisenskanderborg.png

Lokalavisen: Formanden for COOP besøgte Dagli’Brugsen i Gl. Rye

Der var forleden fint besøg i Dagli’Brugsen Gl. Rye. Lasse Bolander, formand for Coop a.m.b.a. - det gamle FDB - lagde vejen forbi for at høre om nogle af de tiltag, som har præget hverdagen i butikken og byen de foregående år..

maxresdefault.jpg

Coop´s formand gæster Gl. Rye - se videoindslag her

Lasse Bolander, formand for Coop a.m.b.a. - det gamle FDB - lagde forleden dag vejen forbi Dagli'Brugsen i Gl. Rye.